This blog doesn't contain any download links.

Thursday, March 2, 2023

Ralphi Rosario Featuring Xavier Gold - You Used To Hold Me [CD Maxi-Single]

Ralphi Rosario Featuring Xavier Gold - You Used To Hold Me [CD Maxi-Single] (1987, 1998)
House / Dance / WAV / Log / Cue / PNG 1200dpi / 651MB / 64:31
Label: UC Music / Cat No. UCCD 325

Tracklist

1. You Used To Hold Me (Ralphi's Original Riviera Mix)
2. You Used To Hold Me (Razor N' Guido Vocal)
3. You Used To Hold Me (Razor N' Guido Dub)
4. You Used To Hold Me (Danny Tenaglia's Vocal Mix)
5. You Used To Hold Me (Masters At Work Main Pass)
6. You Used To Hold Me (The Trancesexual Dub)
7. You Used To Hold Me (DJ Hyperactive's Chicago 303 Mix)
8. You Used To Hold Me (Knight Moves)
9. You Used To Hold Me (It's A Jazz Thing)
10. You Used To Hold Me (DJ Attack's New School Mix)
11. You Used To Hold Me (DJ EFX's Tribal As Mofo)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews